Top Model 6!

HejHej.. denna veckan och några dagar från förra veckan så har jag följt programmet Top Model 6.. det är ju repris på det men jag har inte sett det. Asså jag är så himla nyfiken på vem som kommer vinna. Idag så visade dem att Nnenna åkte ut.. :(  Hade ju hoppats på att Nnenna och Jade skulle vara kvar till finalen.
De två tjejerna är riktigt coola :D
Och är det bara jag som tycker att Sara i Top Model 6 liknar Scarlett Johansson?? Det tycker jag.. kolla själv ---->

         Scarlett Johansson                                             Sara
            

Erkänn!!?? :D

Puss&Kraam <33



Kommentarer
Postat av: emma

lite=)=)=)

2008-10-31 @ 11:27:08
Postat av: Anonym

jaaa!!!! så lik!!! :D

2012-04-25 @ 16:55:38
URL: http://metrobloggen.se/kisssen/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0