Lugnt och tråkigt!

Hej alla!

Nu har jag skaffat en ny blogg. Innan hade jag www.tanja93.blogg.se.

Idag så skulle jag ha varit på min prao plats med jag mådde inte bra och min mamma säger att jag borde inte sticka dit imån heller. Så det blir att vara hemma imån med. Det är lite långtråkigt att vara hemma när det inte finns något att göra men jag hade tänkt att kolla på en film nu inne på mitt rum och sega lite. Mamma har slutat jobbet nu så hon kommer väl snart hem med lillsyrran.

Men jag hoppas att ni följer min blogg.. så småningom.. den är ju inte så himla fin just nu men det ska bli ändringar på det hade jag tänkt :D

Men ha en fortsatt trevlig dag.

Puss&Kraam <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med skrivandet och krya på dig

2008-10-20 @ 17:55:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Nyander

Också sjuk ? , ja med, skitjobbigt ju xD

2008-10-22 @ 11:33:52
Postat av: essiN

Du är söt på din presentationsbild.

2008-10-23 @ 21:41:03
URL: http://www.dialog.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0