Just nu : Onsdag!

Humör: Trött och orolig
Frisyr: Nedsläppt och tråkigt.
Outfit: Svarta små shorts och en vinröd T-shirt (Min pyjamas)

Musik: Jordin Sparks - Tattoo

Gör: Dricker o'boy och juice.

Har: Tråkigt.

Idag: Plugga på biologi och bli förhörd :S .

Igår: Pluggade på biologi, satt vid tv:n och datan.

Borde: Borde gå och plugga NU.

Vill: Slippa att bli förhörd.


Hiss: Ser fram emot att jag och Amanda ska köpa julklappar
någon gång ganska snart tror jag.

Diss: BIOLOGI!!

Önskan: Ja du.. kommer inte på nån nu bara för det :D .

Undran: Varför ska det alltid regna?


Kommentarer
Postat av: B

svar : jodå bara fint med mig :) gör du idag då?

2008-10-29 @ 13:53:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback